Sao Paulo

20 februari 2008 - São Paulo, Brazilië

We zijn in Sao Paulo!! Na een vlucht van 12 uur kwamen we aan op het vliegveld.
De reis verliep erg goed, dankzij de schermpjes en alle filmpjes en spelletjes die gedaan konden worden!
Bij de gate op schiphol kwamen we tot een leuke ontdekkingen, de heren van het nationaal beachvolleybal team zaten bij ons in het vliegtuig!! Aangezien wij dat wel errug leuk vonden zijn we tijden de vlucht naar ze toe gegaan, en gevraagd of zou ook in Rio de Janeiro zijn volgende week (dan zitten wij daar). Dit is het geval, zij gaan de komende 2 weken trainen, en het mooie is dat ze ons een clinic willen geven!! Wij natuurlijk helemaal blij!

Op Sao Paulo aangekomen werd al meteen duidelijk dat het hier een graadje warmer is. Wel werd het aardig bewolkt en niet veel later begon t hard te regenen en onweren. Gelukkig hadden wij daar in ons taxi busje geen last van en kwamen we veilig in ons hotel aan.

Maandag rustig begonnen aan de studiereis met een stadwandeling, wat een stad zeg Sao Paulo! Ontzettend groot, lelijk en heel indrukwekkend. s Middags was ons eerste bedrijf bezoek. Het valt me op dat de brazilianen erg vriendelijk zijn, slecht engels kunnen en vooral erg dankbaar zijn dat wij bij hen op bezoek komen!

s Avond gegeten in de luxe hotel op de 41e verdieping, wat een uitzicht zeg, echt prachtig!!

Gister hadden we twee bedrijf bezoeken, en over 10 minuten gaan we weer naar ons 4e bedrijf bezoek.
Dus zeg ik bij deze snel doeg!!
Van reisblog naar fotoboek
reisdrukker.nl

1. Kitty:
    20 februari 2008
    Heey Annemarietje!

Fijn dat je goed bent aangekomen en wat leuk dat jullie het beachvolleybalteam tegen kwamen! Hoe is de groep, klikt het een beetje? Vast wel :)
    Heel veel plezier, geniet van alles!

xxx Kitty
  2. Aafke:
    20 februari 2008
    Hey Anne,

een beachclinic van het nationaal beachvolleybalteam! Leuk joh :) succes!!

Geniet lekker daar...
    x aafke
  3. Wieke:
    21 februari 2008
    Heeej Anne!
    Leuk hier he??
    Het is me gelukt om foto's op mn site te zetten en mn verblijfplaats in Brazilie om te zetten (dat was nog een gedoe!)
    Dikke kus,
    Wieke
  4. Tessa:
    21 februari 2008
    Ha Anne!

Wat cool zeg, het kan geen toeval meer zijn dat je bovenaan je blog een beachvolleybalfoto hebt staan! Doe je ze daar de groeten van me? :) We hebben vanaaf wedstrijd met een volledig gehandicapt en aangevuld team. Ben benieuwd... Mis je nu al op de trainingen :( Veel plezier daar nog!

x Tes
  5. Ingrid:
    22 februari 2008
    Hee Annemarie,

KLinkt leuk een clinic van het NL team. Kun jij straks mooi voor doen hoe het echt moet ;)

Veel plezier daar nog!

GR Ingrid