Relaxen in Paraty

24 februari 2008 - Parati, Brazilië

Na vijf dagen veel bedrijf bezocht te hebben in Sao Paulo, kwamen we na een lange busreis om half 2 's nachts eindelijk aan in Paraty. Grappig hotel met een zwembadje. Aangezien iedereen erg gaar was van de lange busreis doken we meteen het zwembad in, en maar volhouden dat we t niet koud houden ;).

De volgende ochtend konden we heerlijk uitslapen, alleen waren Wieke, Renee en ik al om half 8 wakker, dus wat doe je dan, juist; duik je het zwembad maar weer in ;).

's Middags stond een bootcruise op het programma, het weer was ondertussen wat bewolkter geworden, maar dit was maar goed ook, want ook nu kleurde je al aardig. Op de oceaan 3x aangelegd bij mooie strandjes waar we konden zwemmen en snorkelen, heerlijk! Na zo'n 4 uur rond gedobberd te hebben op de oceaan gingen we weer terug naar het hotel, ondertussen begonnen het te regenen, en niet zo'n beetje ook!! Zeiknat aangekomen bij het hotel heerlijk gedouched en vervolgens een pizza gegeten in Paraty.

Vanmorgen weer vroeg op, het was tijd voor het raften! Na een leuk jeep tochtje de berg op mochten we te water. Sommige gedeeltes waren rustig en relaxed, andere waren ietsjes (heel veel!) wilder, hier vloog Moniek overboord en zag onze boot hard voorbij varen. Gelukkig waren er ervaren mannetjes mee die haar weer uit het water konden halen!

Terug bij het hotel lekker in het zonnetje gelegen tot dat er weer een bui aankwam (nu dus ;) ).
Vanavond vertrekken we naar Rio de Janeiro, waar we komende week weer een druk programma hebben, oa natuurlijk de beach volleyballers bezoeken, een rondleiding door een sloppenwijk, voetbal wedstrijd bekijken, samba show bezoeken en natuurlijk weer de nodige bedrijfsbezoeken. Ik heb er zin in!

Liefs, Annemarie

ps. Ik heb wat foto's geupload ze zijn te vinden bij ' foto's' ;)

1. ouders van Renée:
    26 februari 2008
    Via de site van de studytour zijn nog maar 5 dagen (van de 11 dagen)te zien,daarom via de losse kipfilets dit adres. Zo te zien vermaken jullie je prima. Nog fijne weken, veel groetjes!
  2. Lisette:
    1 maart 2008
    Waaah, wat een mooi blauw water! Na de klamme hitte van Buenos Aires kan ik niet wachten om een duik te nemen in het Braziliaanse water, haha! ;-) Morgen ontvangen jullie een mailtje met een update van mij.
    Veel plezier nog daar en tot volgende week zondag! (Jee, dat klinkt echt gek zeg...)

xx Liset