Nog 2 weken te gaan

18 januari 2009 - Oswestry, Verenigd Koninkrijk

Hallo allemaal,

Even een kort berichtje. Ik heb niet zoveel meegemaakt de laatste twee weken. Vorig weekend ben ik een middagje naar Chester geweest om daar met Hanna een bakje koffie te drinken. Haar vriendje is een Engelsman en woont vlakbij Manchester waar Hanna een weekendje vertoefde, dus een mooie gelegenheid om ff bij te kletsen en haar vriendje te ontmoeten.

Afgelopen week ben ik twee dagen ziek geweest, dus om dat in te halen heb ik dit weekend maar grotendeels besteed aan mijn opdracht. Ik heb inmiddels resultaten, dus de komende twee weken ga ik deze analyseren en verslag schrijven, en dan zit het er weer op!

Verder ben ik zo slim geweest om mijn nederlandse simkaart kwijt te raken, dus ben ik voorlopig niet bereikbaar op mijn gewone nummer. (Wel op mijn engelse nummer: 00447519982260)

Liefs, Annemarie

1. Aafke:
    18 januari 2009
    Hey Anne!!

Nog 2 weken te gaan...tijd vliegt :)
    Ik las dat je wat ziekjes was? Beterschap, blijf nog maar even daar, wat weerstand opbouwen...volgens de GGD is er een griepepidemie in Twente :S

Tot over 2 weken!

x Aafke
  2. Lince:
    18 januari 2009
    Hey meis!
    Jakkes, ziek geweest, hopelijk nu weer helemaal beter! Nog bedankt voor je kaartje trouwens, leuk!
    Als je er weer bent binnenkort moeten we maar snel eens afspreken!
    Liefs, Lince en Arjan